طاها جونطاها جون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

طاهافرشته کوچولوی ما

گلم تب کرده

1392/10/16 3:47
نویسنده : نسرین
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم 

مامانی امروز خیلی ناراحتهناراحت

آخه سه روزه که بابایی مریض شده وامروز هم شما مریض شدی و خوابیدی

 عزیز دلم از اونجایی که بابایی مریض بود و خانه نشین شده بودیم دیروز گیر دادی که بریم

خونه مامان جونو چون من خسته وحوصله نداشتم زنگ زدم باباجون اومد وتو رو برد.

امروز بعدازظهر خونه آنا بودم که باباجون زنگ زد که حالت خیلی بده 

بلافاصله برگشتم خونه و رفتیم دکتر کهگفت سرما خوردگی ویروسی و باید

حواسم به تبت باشه 

از عصر هم بیحال افتادی  و همون طاها کوچولوی من که همش ورجه وورجه میکرد

نیستی

هیچی نخوردی و از ساعت یک هم تبت از ۳۸.۸ پایین نمیادگریه

برات شیاف استامین استفاده کردم ولی افاقه نکرد و الان هم که دقیقا ساعت ۳:۴۰ صبح هی

پاشویتمیکنم تا بلکه انشاالله به لطف خدا تبت پایین بیاد

آخه قربونت بشم درد و بلات به جونم تو تازه تازه داشتی یکم تپل میشدی که الان داشتم

شیکمت روپاشویه میکردم دیدم دیگه چیزی ازش نمونده و در عرض یه نصف روز بازم لاغر شدی .

ایشالله که به امید خدا تا صبح حالت بهتر بشه و صبح سرحال بلند شی و طبق معمول

شلوغیهات روانجام بدی 

خدا جون به حق این شب عزیز که شب شهادت امام رضا (ع) هست همه مریضا

بلاخص بچه هایمریض رو شفا بده وچشم ازشون بر ندار آمین...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)