طاها جونطاها جون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

طاهافرشته کوچولوی ما

تولد۴ سالگی

1393/9/1 2:57
نویسنده : نسرین
250 بازدید
اشتراک گذاری

                  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com   

                                   پسر گلم جیگر مامان تولدت مبارک

 

عزیز دلم خیییییییلی دوست دارم و برات آرزوی زندگی شاد و پربرکت رو از خدا خواستارم

 

نفسم از اینکه در این چهار سال زندگی من و بابایی رو با اومدنت شیرین و پر رنگ کردی ازت ممنونم

 

و از خدای بزرگ هم مثل همیشه شاکرم که توی ناز گل رو به من داد تا من طعم شیرین مادر شدن رو بچشم.

 

خدا جون ممنون

  happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (6)   طاها جان تولدت مبارک   happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (1)

 

 

بازم مثل همیشه میبوسممممممتبوسبوسبوسبوسبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)